added one to the family - South Central Region Forum

Forum Post / Reply
You must log in before you can post or reply to messages.
added one to the family
Thursday, December 17, 2009 11:54 AM
2009 scion xb.












Re: added one to the family
Thursday, December 17, 2009 12:03 PM
I'm sorry.





Re: added one to the family
Thursday, December 17, 2009 1:37 PM
so you gonna sell the cavy? can we still do our deal?



Re: added one to the family
Thursday, December 17, 2009 1:37 PM
lol



Re: added one to the family
Thursday, December 17, 2009 1:39 PM
damn ben calm down thats if they even have it anymore
Re: added one to the family
Thursday, December 17, 2009 1:52 PM
i see stick shift, family or fun car?


no more cavy...now 240 =]

I see a cool-air intake
It's got a NOS-fogger system and a T-4 turbo
I see an A.I.C. controller
It has direct port nitrous injection
Yeah, a stand-alone fuel management system
...Not a bad way to spend $10,000
Re: added one to the family
Thursday, December 17, 2009 2:25 PM
I noticed said pics were taken from a screen...

Until Dustin get's pics tonight I'm calling shens.
Re: added one to the family
Thursday, December 17, 2009 4:45 PM
Lol they are taken off of computer screen but we did not do a trade in I'm going to sell tue white car and use that money to fix the motor up on the cavi. Or just dix up thexb. And the xb is family car but show to in the future. With the 20" rims it rides really good



Re: added one to the family
Thursday, December 17, 2009 5:10 PM
so you did get the car?



Re: added one to the family
Thursday, December 17, 2009 6:04 PM
Hmmmmmmm...
Re: added one to the family
Thursday, December 17, 2009 6:58 PM
Yes





Re: added one to the family
Friday, December 18, 2009 4:08 AM
Indeed they did and might I say amanda looks sexy behind the wheel.
Re: added one to the family
Friday, December 18, 2009 5:44 AM
stephen steele wrote:

Lol they are taken off of computer screen but we did not do a trade in I'm going to sell tue white car and use that money to fix the motor up on the cavi. Or just dix up thexb. And the xb is family car but show to in the future. With the 20" rims it rides really good


well if you ever think about selling the cavy you know who to come too



Re: added one to the family
Friday, December 18, 2009 10:11 AM
just dont sell the cavy, but the xb does look clean
Re: added one to the family
Friday, December 18, 2009 7:00 PM
FunkyTown Scikotics wrote:

Indeed they did and might I say amanda looks sexy behind the wheel.


I'm blaming YOU for this travesty, lol.

Seriously tho it looks MUCH better when the pics are taken live.

Congrats on the purchase guys
Re: added one to the family
Friday, December 18, 2009 7:17 PM
stephen steele wrote:

Lol they are taken off of computer screen...


LMAO , why?!?

nice pickup nonethess





* * BIG FOR SALE POST * *
Re: added one to the family
Friday, December 18, 2009 9:29 PM
^^lol i took them before i bought it and still have not taken live pics. ill post some up in the near future.



Re: added one to the family
Saturday, December 19, 2009 11:03 AM
Looks good dude. Now go and get some real pics.



Re: added one to the family
Sunday, December 20, 2009 10:20 AM
Club shots will be taken shortly all 40 of us if not close to the 40
Re: added one to the family
Sunday, December 20, 2009 10:21 AM
tha_prowler wrote:

stephen steele wrote:

Lol they are taken off of computer screen...


LMAO , why?!?

nice pickup nonethess




Nice lookin b in the sig prowler is that yours or a friends ?
Re: added one to the family
Sunday, December 20, 2009 9:20 PM
Stephen - I was just wondering why you didn't just save them to your computer from the website it was on. It just seemed odd to me to take pics of the comp screen, lol. It did the job though. Now get some real pics!

Funky - It's a friends car. He's done a lot of @!#$ to it since then too. I'm gonna try to get a shoot in since we're both home for the break.





* * BIG FOR SALE POST * *

Forum Post / Reply
You must log in before you can post or reply to messages.

 

Start New Topic Advanced Search