99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE - Second Generation Forum

Forum Post / Reply
You must log in before you can post or reply to messages.
99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Tuesday, May 11, 2010 12:32 AM
im lazy what tools do i need to rip one out at the junk yard... and should i be on the look out for something since i know for sure i wont be able to start the car ... and put the ac on.. thanks GUYZ and Girls... amazing!


Ain't Nothing To it But To Do IT!!!

Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Tuesday, May 11, 2010 7:30 PM
You are pretty lazy, since you didn't even look around to find out what generation your car is, and then posted in the wrong forum. This forum is for 2nd generation, not 3rd.



Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Wednesday, May 12, 2010 8:00 AM
I would take a 10,13,15,17,and19mm 3/8 sockets. 10mm,13mm, 5/8" and 17mm wrench. Throw in 10, 13, 15mm deep sockets and Vice Grips.
You may not need the 17 or 19 socket but then again who knows for sure.
Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Wednesday, May 12, 2010 10:43 AM
Sledge hammer.


2010 Honda Fit LX
Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Wednesday, May 12, 2010 11:34 AM
THANKS BRO! WOW SEE HOW HELP FULL REGULAR HUMANS CAN BE!

thanks for real im heading out there now its my day off of school. your the man! i'll let ya know... well i am in the wrong area so let me just say thanks now and head towards the right direction! i LovE all years of the cavis so i dont know why this boy up there be trippin! ]:->


Ain't Nothing To it But To Do IT!!!
Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Wednesday, May 12, 2010 11:36 AM
LMAO... i'll bring that too in case theirs is only one cavi z24 left and ANYONE tries to buck.... ill start the slicin' and dice-in! LOL THANKS


Ain't Nothing To it But To Do IT!!!
Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Wednesday, May 12, 2010 11:40 AM
Quote:

James Cahill



DONT GET SMOKED BY THE 2.4L BIG BOY! I'LL NOT ONLY DRIVE OVER TO YOU W MY ROLYAL PURPLE OIL THU MY DRIVETRAIN! YEA 15,000 MILES AND NO OIL OR FILTER CHANGE! ANYWAYS I MIGHT NOT SMOKE YOU EVEN THO I KNOW I WILL... BUT YOU'LL RESPECT ME! THEN I'LL DRIVE BACK TO MIAMI FLORIDA!



Edited 1 time(s). Last edited Wednesday, May 12, 2010 11:43 AM

Ain't Nothing To it But To Do IT!!!
Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Wednesday, May 12, 2010 11:57 AM
????Do you have problems?







Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Wednesday, May 12, 2010 12:09 PM
gotta love the newb's








Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Wednesday, May 12, 2010 7:18 PM
i will if you keep following me every where i go.... go paint your dash or something!


Ain't Nothing To it But To Do IT!!!
Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Thursday, May 13, 2010 9:45 PM
Ray Garcia wrote:

i will if you keep following me every where i go.... go paint your dash or something!


Oh no. Interwebz be hardcore yo.






Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Friday, May 14, 2010 12:16 AM
Mike wrote:

Ray Garcia wrote:

i will if you keep following me every where i go.... go paint your dash or something!


Oh no. Interwebz be hardcore yo.


same story for you! not only will i drive back but your next picture will be w the hood closed! give me a address hardcore ANalist.... im the one that makes everyone around me buy a honda SI just to keep up! then they go k20! its happen 3 times after getting smoked by this too many times, then i laugh!....your no different, Hommie!

go Paint something before i take your cavi for spare parts lol



Ain't Nothing To it But To Do IT!!!
Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Friday, May 14, 2010 8:24 AM
cool story.







Edited 1 time(s). Last edited Friday, May 14, 2010 10:37 AM


Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Friday, May 14, 2010 1:59 PM
hahah boy i stumbled into the 2nd gen forum at the right time lmao


Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Friday, May 14, 2010 6:09 PM
its for laughs... i will never drive there.. but when i read it a day later i smile.... we have a cavi fourm! damn i proud to talk junk w you guys ... and gurls




Ain't Nothing To it But To Do IT!!!
Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Saturday, May 15, 2010 7:36 PM
so um someone is special lol.his car is so kool and fast and he's so hardcore but he still doesnt know how to take that tensioner off on his own lol



Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Sunday, May 16, 2010 7:29 AM
Dawg- I be trippin because U cant even spell.

I'll drink your rolyal purple oil if U be tuff and cum up here. Then i will send U right back to FL. Peace out hommie

.



Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Monday, May 17, 2010 1:04 PM
LOL this guy is a tard



Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Sunday, May 23, 2010 1:47 AM
AND THEN???
Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Sunday, May 23, 2010 4:15 AM
AND THEN!!... YOU CAN PUT IT INA' PAPER BAG! LOL


Ain't Nothing To it But To Do IT!!!
Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Sunday, May 23, 2010 4:03 PM



"1999 Chevrolet Z24 GT"
"Wack...Missing The Z24 Interior"
"wow who wants to make a list that big!!! i want it all a fully built z24 spanking Lamborghiniz
and rarries.... hit the road like ZOOM!!"
-Anonymous

Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Monday, May 24, 2010 12:08 AM
RoboticPotPie wrote:



that's actually very funny!! i cant stop laughin' lol... you do love like a 5 dollar hooker don't ya?>:C) lol


Ain't Nothing To it But To Do IT!!!
Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Monday, May 24, 2010 9:35 PM
What's with the cocky noobs lately? I can't tell if this one is just being facetious or if he is really sharing his true thoughts. Either way, my frontal lobe is throbbing.




I have no signiture
Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Tuesday, May 25, 2010 11:09 AM
Its all started by me posting in the wrong spot.... my BAD. this forum is over...


Ain't Nothing To it But To Do IT!!!
Re: 99 CAVALIER Z24 BELT TENSIONER 2.4L ENGINE
Tuesday, May 25, 2010 2:04 PM
Ray Garcia wrote:

Quote:

James Cahill



DONT GET SMOKED BY THE 2.4L BIG BOY! I'LL NOT ONLY DRIVE OVER TO YOU W MY ROLYAL PURPLE OIL THU MY DRIVETRAIN! YEA 15,000 MILES AND NO OIL OR FILTER CHANGE! ANYWAYS I MIGHT NOT SMOKE YOU EVEN THO I KNOW I WILL... BUT YOU'LL RESPECT ME! THEN I'LL DRIVE BACK TO MIAMI FLORIDA!
Sad thing is for you buddy is that James' modded 2.2 would smoke your stock 2.4



Forum Post / Reply
You must log in before you can post or reply to messages.

 

Start New Topic Advanced Search