so cal meet - J-Body Meets Forum

Forum Post / Reply
You must log in before you can post or reply to messages.
so cal meet
Tuesday, February 03, 2009 3:54 PM
march 7th and super autobacs 12 noon

12645 beach blvd
stanton ca 90680

show cali some love




Re: so cal meet
Tuesday, February 03, 2009 9:51 PM
I am in!

1. Steven (I assume)
2.David + 1



Re: so cal meet
Wednesday, February 04, 2009 6:21 PM
count me in

1.Steven
2.David
3. Nery



Re: so cal meet
Wednesday, February 04, 2009 7:53 PM
ill stop by i'm close


------------------------------------------
'02 Pontiac Sunfire 2003-2009
'06 Pontiac GTO 2009-Present

Re: so cal meet
Wednesday, February 04, 2009 10:29 PM
sweet the more the merrier



Re: so cal meet
Wednesday, February 04, 2009 11:09 PM
1.Steven
2.David
3. Nery
4.)brian(cockycavalier)


Re: so cal meet
Tuesday, February 10, 2009 11:47 AM
so, fo sho... we is gonna be doin' this meat... lol...
haven't heard anything since my last post, just wanna keep
everybody talking.... spreading the word... i personally am gonna
try and bring my friend from riverside w/ a 96' monte... anyone else
have some checy relatives they could bring?


Re: so cal meet
Tuesday, February 10, 2009 3:35 PM
Yeah I'm hoping we still do it , I asked for the day off work already
I don't know anyone else w a chevy but I have seen a couple cavaliers around school i've been wanting to tell
we should make some flyers and put em on windshields lol



Re: so cal meet
Tuesday, February 10, 2009 8:49 PM
There used to be a group of us socal people but some drama happened that i don't remember and everyone stopped talking to each other. sucks


------------------------------------------
'02 Pontiac Sunfire 2003-2009
'06 Pontiac GTO 2009-Present

Re: so cal meet
Tuesday, February 10, 2009 10:58 PM
we should start something out here, I mean we all kinda live close to each other
so we wouldn't need to bust a mission to get together once a month or something,
well all except for brian,
what do you guys think?



Re: so cal meet
Wednesday, February 11, 2009 9:27 PM
there are a couple cavies around me also... just raced, on the street (pause and gasp)
a 98' z2.4 and got handed my a$$... couldn't get any info from him though... i don't
mind the pilgrimage as long as it actually goes down, would suck to drive an hour and
a half for no meet...



Re: so cal meet
Wednesday, February 11, 2009 10:35 PM
We'll have a meet dude, even if its only 3 of us lol
but lets talk about what we're gonna do guys, just kick it at autobacs?



Re: so cal meet
Thursday, February 12, 2009 12:39 AM
hooters! lol jk
Re: so cal meet
Thursday, February 12, 2009 1:58 PM
i'm down for a photo shoot, some grub, and whatever else... maybe roll to
different locations to shoot....


Re: so cal meet
Thursday, February 12, 2009 3:32 PM
yeah that sounds good



Re: so cal meet
Thursday, February 12, 2009 10:57 PM
Nice to see some interest in the upcoming meet. I thought nobody was down to go but it looks good so far! I cant wait to see other cavys. I should have my exhaust and header done by then so i will be like a lil kid with a new toy wanting to show it off. Hope to see all you guys there and as for activities or whatever you guys wanna call it a little photo shoot followed by a little cruise topped of by some grub or/and beers would be fun! The more the merrier



Re: so cal meet
Thursday, February 12, 2009 11:04 PM
oh damn...I'm the only one thats not over 21



Re: so cal meet
Friday, February 13, 2009 11:10 AM
sucks for you... not that big of a deal... i don't drink... no real need to...
i also don't really have any need for periods... haha... lol... !!!!!!!....


Re: so cal meet
Friday, February 13, 2009 7:30 PM
damn guys this thing is getting going i like the photo shoot i mean we can just meet there and then cruise beach side find a couple locationg SNAP SNAP....all us cavys looking good....im excited



Re: so cal meet
Friday, February 13, 2009 7:32 PM
damn guys this thing is getting going i like the photo shoot i mean we can just meet there and then cruise beach side find a couple locations SNAP SNAP....all us cavys looking good....im excited



Re: so cal meet
Friday, February 13, 2009 7:35 PM
fo sho! ^^^




Re: so cal meet
Friday, February 13, 2009 7:36 PM
any other ideas i like hooters lol



Re: so cal meet
Friday, February 13, 2009 7:43 PM
Cavys and 1 sunfire



Re: so cal meet
Friday, February 13, 2009 9:55 PM
sweetness



Re: so cal meet
Saturday, February 14, 2009 1:04 PM
I think hooters should do.



Forum Post / Reply
You must log in before you can post or reply to messages.

 

Start New Topic Advanced Search