REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturdays - Page 3 - J-Body Meets Forum

Forum Post / Reply
You must log in before you can post or reply to messages.
Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Saturday, January 15, 2005 9:45 PM
Justin & Shawn I had fun tonight even though Chad almost hit that cop car Oh well it was fun hanging out with you both as always.
Then we all came back to Denny's to see the "Chicken Skeetathon"
LOL. <br>






Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Sunday, January 16, 2005 1:25 PM
WheRe My DawGs at?LOL
Did Amy post that pic from last night up yet? <br>





Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Sunday, January 16, 2005 4:31 PM
damn gsr's haha <br>


Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Monday, January 17, 2005 12:06 PM
Custom97sunfire wrote:

Awesome JerseyJ's Rock! Wuz Up guys (NJ J's)?



nothing much jsut freezing our asses off each meet this winter, how about yourselves? <br>

--------------------
Brian D.


Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Monday, January 17, 2005 1:06 PM
Dude we ain't bad it's always good to hear from U occaisionally I get an IM from Adam or hear from Rich but U's guys are definetly cool with us. <br>





Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Monday, January 17, 2005 3:28 PM
steve whats ur aol e-ail it to me if u dont wanna list it bigbrad357@yahoo.com
<br>


Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Tuesday, January 18, 2005 6:59 AM
Custom97sunfire wrote:

Dude we ain't bad it's always good to hear from U occaisionally I get an IM from Adam or hear from Rich but U's guys are definetly cool with us.


def!!! I think the Jersey Js & the Sinister Js are the only groups that hold meets every month though we are once a month hehe. <br>

--------------------
Brian D.


Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Tuesday, January 18, 2005 7:12 AM
Yeah man we're year round all time every weekend....LoL
"HardCore J Homies"
Brad: It's COPREB@aol.com "Same for an IM too"
So how'd you make out with The Tunerwar Reg? <br>





Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Tuesday, January 18, 2005 7:15 AM
going to reg this week as long as i can get off work <br>


Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Tuesday, January 18, 2005 8:12 PM
hey steve, i registered for tuner wars tonight so i am definitly 100 % going up, you register yet? <br>


Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Wednesday, January 19, 2005 4:11 AM
Custom97sunfire wrote:

Yeah man we're year round all time every weekend....LoL
"HardCore J Homies"
Brad: It's COPREB@aol.com "Same for an IM too"
So how'd you make out with The Tunerwar Reg?



thought we meet at Taco Bell in Linden, NJ half the time, not the best place to meet. Guys that act like they are deaf come up to you and ask for money, only to find out that the deaf man is talking to someone and responding to them haha. Oh Don't forget hanging out in the cold weather, maybe thats why we are once a month :-) <br>

--------------------
Brian D.



Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Wednesday, January 19, 2005 1:56 PM
LOL^ at laest this isn't as Closed Circuit as the First Post that I made at Lest we're getting a bit of everyone from a bit of everywhere......
LOL <br>





Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Wednesday, January 19, 2005 2:02 PM
You and Rich need to come up here some time again he was up here once that was the Wildest Meet that we had.
I'm all about our Club ask anyone U guy's know that though.
BTW I'm Registering Tommorrow Justin........
We Be Reppin J's From our J~UNIT Homie 4Shur! :~) <br>





Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Wednesday, January 19, 2005 2:24 PM
202 Posts already this month already breaking the Barriers from last year! Yeah,G'GGG G~UNIT! LOL <br>





Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Wednesday, January 19, 2005 2:33 PM
202??? im at 350 with this one now <br>


Im a Xbox 360 fanboy...and damn proud of it!!
Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Wednesday, January 19, 2005 7:38 PM
trying to get back on topic...im not gonna get flamed this sat. if i come out to Denny's just because my sunfire is stock and im just a high school kid am I? <br>


"Official Jewish J-Body"
Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Wednesday, January 19, 2005 8:24 PM
im a member of sinister j's and im in high school and they dont flame me






















cuz they love me, especially steve G G G G - UNIT! <br>


Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Thursday, January 20, 2005 7:27 AM
Machzel08 wrote:

trying to get back on topic...im not gonna get flamed this sat. if i come out to Denny's just because my sunfire is stock and im just a high school kid am I?


come on out, more the merrier. my car was stock when i joined. only thing i had done was clear climate control knobs, and a K&N air filter. come on out and enjoy the fun <br>


Im a Xbox 360 fanboy...and damn proud of it!!
Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Thursday, January 20, 2005 9:47 AM
yeahyou will definitely have fun. i laugh my ass off most of the night. its an awesome time. you guys are great! <br>


Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Friday, January 21, 2005 4:48 AM
are we still going to meet on saturday if we get all this snow that they are calling for? i'll be there if we have it, but i dont want to come out if no one else is gonna be there because i'll have the integra since the cavalier is gonna be in the garage until the show. later. <br>


Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Friday, January 21, 2005 5:47 AM
well, if we do get snow. im not coming. im not driving all that way <br>


Im a Xbox 360 fanboy...and damn proud of it!!

Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Saturday, January 22, 2005 7:20 PM
99redz24 wrote:

202??? im at 350 with this one now

U got more time then Me Tim......LOL <br>





Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Saturday, January 22, 2005 7:24 PM
Machzel08 wrote:

trying to get back on topic...im not gonna get flamed this sat. if i come out to Denny's just because my sunfire is stock and im just a high school kid am I?


By all means Dude come on out! U see my car? Well It was just shy of being stock when I helped start the club 2yrs ago.........Stock Red with Cheapa$$ Tribal Graphics,Muffler,Intake,Spark Plugs and System.
As long as You have plans for Ur car we don't care everybody has to start somewhere sometime.
<br>





Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Saturday, January 22, 2005 7:27 PM
twiztedcav05 wrote:

im a member of sinister j's and im in high school and they dont flame me.
Yeah but Justin that's partly becuz I gave U the idea for the kit on Ur car........LoL Nah U know we're Homies 4 Life.......G'GGG G~UNIT!























cuz they love me, especially steve G G G G - UNIT!
<br>





Re: REMINDER! SinisterJ's meet in YORK,PA. Saturda
Saturday, January 22, 2005 7:29 PM
P.s. We Didn't have the meet tonight for anyone that didn't already know this. <br>





Forum Post / Reply
You must log in before you can post or reply to messages.

 

Start New Topic Advanced Search