meets? - Page 8 - North Central Region Forum

Forum Post / Reply
You must log in before you can post or reply to messages.
Re: meets?
Tuesday, May 25, 2010 12:15 PM
ok if it was 125 here and i was in full battle gear i would die! i probably wouldnt even be able to hold myself up haha.
nick are you going to the north meet every monday now? i went last week but i couldnt make it yesterday cuz of work but depending on everything i should be there next monday. last monday i was the only j there and i felt really outta place haha

Re: meets?
Tuesday, May 25, 2010 2:36 PM
I will be at every North AND South meet unless I have conflicting plans or the weather is sh!tty. I might go tonight, but it is supposed to rain between 8 and 9 sometime...hmmmm.





Re: meets?
Tuesday, May 25, 2010 10:12 PM
Chris.... I know what its like LOL

Although I had problems with my gas mask freezing up because it was to damn cold more times then it being to hot LOL.





Re: meets?
Thursday, May 27, 2010 9:19 AM
so my times home in mn are july 3-17th. we NEED a meet during that time...




Re: meets?
Friday, May 28, 2010 12:53 AM
it cant happen the 15-17 cuz thats Import Alliance in Nashville, TN. i am absolutely going to that.






Re: meets?
Friday, May 28, 2010 4:25 AM
j-body a import now? must have missed that




Re: meets?
Friday, May 28, 2010 8:45 AM
gmanz24 (The Bash Whore) wrote:

it cant happen the 15-17 cuz thats Import Alliance in Nashville, TN. i am absolutely going to that.



Traitor lol



USACi =>146.9db
14.88 @ 90.73MPH =>GM Charger, Motor Mounts, Catback exhaust
Re: meets?
Friday, May 28, 2010 9:46 AM
I guess neither of you know what IA is (; its gonna be soooo badass.







Re: meets?
Friday, May 28, 2010 8:32 PM
gary i am still trying to get off work for IA. i really hope i can!!
Re: meets?
Sunday, May 30, 2010 7:59 PM
cannon fodder wrote:

Sam, what the hell is with you and talking about people's ass?



HOLY SH*T!!! TONY!?!?!? HOW THE HE// YA BEEN MAN!?!?!?!



Re: meets?
Monday, May 31, 2010 3:37 PM
^^ He's gone traitor and bought a Mitsy.






Re: meets?
Thursday, June 03, 2010 9:10 PM
any one?

oahe days
Re: meets?
Friday, June 04, 2010 1:38 AM
Damn, i gotta pay attention to these threads, i would have made it out there.

Working on getting another ecotec powered car as I type this


.




Re: meets?
Friday, June 04, 2010 12:39 PM
Come out to Cars and Cafe Tomorrow morning Josh! EVERYONE ELSE COME TO!!!!!!!!

AutoMotorPlex
8200 Audubon Road
Chanhassen, MN 55317
612-850-8398






Re: meets?
Friday, June 04, 2010 1:15 PM
i may or may not make it out there.
i finally got the front dropped now nick!
Re: meets?
Saturday, June 05, 2010 8:46 PM
I had to work today.... the bastards





Re: meets?
Saturday, June 05, 2010 9:09 PM
Damn....... i wanted to go, Jason when are we going to race or are you scared of my turbo grand am LOL, god i haven't seen any of ya for a while, i keep seeing the purple cavalier around west saint paul and eagan. So when is the next meet? I am so there, not with the cavy but my grand am, im looking to buy another sunfire again since now i miss both the cav and the fire : (
Re: meets?
Monday, June 07, 2010 9:00 AM
None of you went...again...pussies. The J is my back burner whip and I still make it to more events





Re: meets?
Monday, June 07, 2010 2:38 PM
SEC-Z wrote:

None of you went...again...pussies. The J is my back burner whip and I still make it to more events


are you gonna make it do the one i post about? its a bit of a drive, but should be a good time. lots of stuff goin on
Re: meets?
Tuesday, June 08, 2010 3:00 PM
I doubt it...it's in South Dakota isn't it?





Re: meets?
Tuesday, June 08, 2010 5:18 PM
yeah it is

Re: meets?
Friday, June 11, 2010 10:40 AM
so they changed it on me. now its the 17th-31st. so sometime in there would be badass




Re: meets?
Friday, June 11, 2010 12:10 PM
666 night rider (TGM) wrote:

so they changed it on me. now its the 17th-31st. so sometime in there would be badass


damnit brophy, quite switchin sh!t up on us, lol. I have bad news guys...actually it's good news. I am selling my cavalier tomorrow (Saturday the 12th). Is it ok if I bring my Solara? Are are you all gunna hate on me n stuff JW!





Re: meets?
Friday, June 11, 2010 4:41 PM
SEC-Z wrote:

666 night rider (TGM) wrote:

so they changed it on me. now its the 17th-31st. so sometime in there would be badass


damnit brophy, quite switchin sh!t up on us, lol. I have bad news guys...actually it's good news. I am selling my cavalier tomorrow (Saturday the 12th). Is it ok if I bring my Solara? Are are you all gunna hate on me n stuff JW!



its alright, i think my stuff is going up for sale real quick








Re: meets?
Friday, June 11, 2010 10:03 PM
Screw you all.... even if I hate my car some days I'll still never sell it LOL.





Forum Post / Reply
You must log in before you can post or reply to messages.

 

Start New Topic Advanced Search